
Eikö Suomi olekaan katajainen kansa?
Suomalainen gini on noussut maailmankuuluksi. Suosio tuo mukanaan myös ongelmia: kotimaisia katajanmarjoja ei saa kovin helpolla mistään. Entäpä, jos antaisi katajan kasvaa voimalinjamaille, ja keräisi sitten sadon talteen?








