Suosittelijoiden osuus vastaajista on noussut 9 prosenttiyksikköä ja on 51 prosenttia. Arvostelijoiden osuus on säilynyt samana ja on 6 prosenttia.
Asiakkaiden luottamus Fingridiin on säilynyt vahvana, ja erityiseksi vahvuudeksi koetaan toiminta koko yhteiskunnan hyväksi. Aiempien tyytyväisyyskyselyiden tulosten pohjalta uudistimme palvelurakenteemme viime vuonna. Tyytyväisyys sekä kantaverkkopalveluihin että sähkömarkkinapalveluihin oli hyvällä tasolla.
Sanallisessa palautteessa kiitosta saivat erityisesti asiakasrajapinnassa toimivien henkilöiden palveluasenne ja ammattitaito. Lisäksi kiitettiin yhteistyötä verkon suunnittelussa sekä Oma Fingrid -palvelua. Kehityskohteiksi avoimissa palautteissa nostettiin muun muassa Fingridin omista tarpeista johtuvien keskeytysten parempi koordinointi sekä datahubin osalta yhteistyö Fingridin ja asiakkaiden järjestelmätoimittajien välillä.
Energia-ala on valtavassa murroksessa, ja haluamme, että asiakkaamme ovat myös tulevaisuudessa valmiit suosittelemaan tapaamme toimia. Huomioimme saadut palautteet palveluita kehittäessämme ja jatkamme tältä osin tarkempaa keskustelua asiakkaidemme kanssa.
Kyselyyn vastasi 218 henkilöä.
Lue lisää Fingridin asiakkailleen tarjoamista palveluista Fingridin Asiakkaille-sivuilta.