Fingrid Datahub Oy:n asiakaspalvelun palvelupäällikkö Minna Arffman kertoo datahubin asiakaspalvelussa työskentelevien henkilöiden odottavan innolla, että he pääsevät palvelemaan asiakkaita uusissa tehtävissä.
Datahubin asiakaspalvelun palveluneuvojat Jenni Beckman, Jenni Mäkinen ja Nelli Karjalainen sekä asiantuntija Kerttu Korpelainen tulevat jakamaan asiakkaille neuvoja ja tietoa datahubin käytöstä.
”Asiakaspalvelulla on keskeinen merkitys osana Fingridin asiakastyytyväisyyttä. Tavoitteenamme on palvella kaikkia asiakkaita laadukkaasti ja tehokkaasti”, Arffman sanoo.
Opastus, laskutus ja taseselvitys samalta luukulta
Datahubin asiakaspalvelusta asiakkaat voivat saada monipuolisia neuvoja ja opastusta datahubin käytöstä ja muista mahdollisesti eteen tulevista kysymyksistä.
Asiakaspalvelu hoitaa myös datahubin laskutuksen, opastaa uusia markkinaosapuolia markkinoille ja huolehtii myös taseselvityksestä.
”Asiakkaidemme tarpeen ymmärtäminen, kuunteleminen ja ratkaisukeskeinen asenne asiakkaan kohtaamisessa ovat meille tärkeitä, jotta voimme entisestään parantaa palveluamme”, Arffman toteaa.
Sähköisiä palveluita kehitetään
Datahubin asiakaspalvelu tukee asiakkaita arkisin kello 7–19.
”Kehitämme myös sähköisiä palveluitamme, jolloin asiakkaamme löytävät tarvitsemansa tiedon ja tuen myös päivästä ja kellonajasta riippumatta”, Arffman toteaa.