asiakaskeskeinen

Kantaverkko

Mitä asiakkaat odottavat Fingridiltä?

Fingrid kerää asiakaspalautetta monen kanavan kautta. Hyvä mittari ja trendiosoitin on vuosittain tehtävä asiakaspalautekysely, johon vastaa noin 200 asiakasta. Jatkuvaa, asiakastieto­järjestelmään kirjattavaa palautetta puolestaan kertyy arkipäivän asiakaskohtaamisista, kertoo Fingridin asiakkuuksista vastaava johtaja Jussi Jyrinsalo.

Näkökulma

Energia-ala matkalla asiakkaan luo

Voiko sähköenergiaa brändätä tai voiko energia-alan yhtiö erottua tuotteella, joka on lähtökohtaisesti kaikilla samanlainen? – Kyllä voi, esimerkiksi me suuntaamme vahvaan asiakaskeskeisyyteen, kirjoittaa Fingridin henkilöstöstä ja viestinnästä vastaava johtaja Tiina Miettinen. JULKAISTU 28.9.2016

Tässä kaikki artikkelit.