Search
Close this search box.

asiakaskeskeinen

Kantaverkko

Mitä asiakkaat odottavat Fingridiltä?

Fingrid kerää asiakaspalautetta monen kanavan kautta. Hyvä mittari ja trendiosoitin on vuosittain tehtävä asiakaspalautekysely, johon vastaa noin 200 asiakasta. Jatkuvaa, asiakastieto­järjestelmään kirjattavaa palautetta puolestaan kertyy arkipäivän asiakaskohtaamisista, kertoo Fingridin asiakkuuksista vastaava johtaja Jussi Jyrinsalo.

Näkökulma

Energia-ala matkalla asiakkaan luo

Voiko sähköenergiaa brändätä tai voiko energia-alan yhtiö erottua tuotteella, joka on lähtökohtaisesti kaikilla samanlainen? – Kyllä voi, esimerkiksi me suuntaamme vahvaan asiakaskeskeisyyteen, kirjoittaa Fingridin henkilöstöstä ja viestinnästä vastaava johtaja Tiina Miettinen. JULKAISTU 28.9.2016

Tässä kaikki artikkelit.